ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΕΑ  ΣΤ.

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ? ΕΡΓΑΣΙΑ

 

Εμπνέομαι από την Αληθινή Ιστορία του Λουκιανού και γράφω τη δική μου φανταστική ιστορία χρησιμοποιώντας όσες περισσότερες λέξεις από το λεξιλογικό  πίνακα  της ίδιας ενότητας  μπορώ.

 

[Ακολουθούν  ορισμένες από τις  εργασίες των μαθητών του τμήματος  Α΄2]

 

 

ΜΕΛΩΔΙΚΑ

 

 

     Περπατούσαμε σε ένα καταπράσινο λιβάδι, γεμάτο πολύχρωμες παπαρούνες, που τραγουδούσαν με το ρυθμό του αέρα. Οι παπαρούνες ήταν καλλίφωνες και τα δέντρα συνόδευαν το ωραίο τους τραγούδι, με ένα πανέμορφο και λαμπερό πιάνο.

  Ξαφνικά διακόπτει την πορεία μας μια παρέα μουσικές νότες. Ο μαέστρος  προχωρούσε μπροστά κρατώντας το μουσικό του ραβδί. Οι υπόλοιποι που τον ακολουθούσαν μας είπανε πως θέλανε να πάνε στην χώρα τους την " Φωνασκία".

  Μετά από λίγο χάθηκαν, όμως η μελωδία του αέρα που τους παρέσυρε ηχούσε ακόμα στα αυτιά μας...

 

ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΛΙΟΥΡΑ

       

 

 

Η φανταστική μου ιστορία!

 

      Βρισκόμαστε κάπου στο χρόνο σε μία χώρα που λατρεύει τη μουσική , την Μουσικοχώρα . Δύο ομάδες λαμβάνουν μέρος στον ετήσιο μουσικό διαγωνισμό , για την καλύτερη μελωδία . Αυτές οι ομάδες είναι τα μουσικά όργανα και τα ζώα.                                    

       Μεγάλο πλήθος έχει συγκεντρωθεί στην τεράστια αυλή του παλατιού. Ο βασιλιάς Κλειδί του Σολ που κάθεται πάνω στο χρυσό γραμμόφωνο και η βασίλισσα Νότα που κάθεται πάνω στο διαμαντένιο φωνόγραφο, περιμένουν ν? ακούσουν τους διαγωνιζόμενους με μεγάλη  ανυπομονησία.

       Στην αρχή , ξεκίνησαν τα μουσικά όργανα και δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους , έβγαλαν φανταστικές μελωδίες . Το πλήθος χειροκροτούσε δυνατά και φώναζε: «Μπράβο! Μπράβο!».  Μετά, ήρθε η σειρά των ζώων, που κι αυτά δημιούργησαν εξίσου όμορφους ήχους. Ο κόσμος χειροκρότησε θερμά την προσπάθεια των ζώων. Όμως , υπήρχε μία διαφωνία για το ποιοι ήταν καλλίφωνοι και ποιοι παράφωνοι. Πάντως , όλοι συμφωνούσαν ότι ο νικητής θα κριθεί στις λεπτομέρειες.  

            Ο βασιλιάς, μετά από σκέψη, παίρνει το μικρόφωνο προκειμένου ν? ανακοινώσει από τα μεγάφωνα τη νικήτρια ομάδα και λέει φωναχτά ότι ο νικητής του φετινού διαγωνισμού είναι ? ντριιιιινννν! Το ξυπνητήρι κόβει το όνειρό μου στην πιο κρίσιμη στιγμή!                                                                           

            Ήταν ένα πολύ ρεαλιστικό όνειρο!

 

ΑΝΔΡΙΤΣΟΥ   ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 

 

  

 

 

Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας

 

Πετούσαμε στο διάστημα για μήνες. Ώσπου κάποιος από τους

συντρόφους αναφώνησε από το μεγάφωνο «Να ένας πλανήτης», φωναχτά.

Διαφωνήσαμε για το αν έπρεπε να προσγειωθούμε στον πλανήτη

αλλά τελικά συμφωνήσαμε να κατέβουμε για λίγη ώρα.

Αμέσως πήγαμε να εξερευνήσουμε το έδαφος. Ακούσαμε τον ήχο

ενός γραμμοφώνου να παίζει μουσική και έναν καλλίφωνο

τραγουδιστή να τραγουδά. Αμέσως πλησιάσαμε και είδαμε κάτι

ανθρωπάκια καθισμένα που δεν ξεπερνούσαν το 1 μέτρο και ήταν

σαν μια μικρογραφία μας.

Το περίεργο ήταν ότι μιλούσαν άπταιστα Αγγλικά. Μας οδήγησαν

στον αρχηγό τους, με τον οποίο κάναμε μια συμφωνία πως αν

μείνουμε δεν θα είμαστε επιθετικοί.

Μια νέα εποχή ανακαλύψεων ξεκινούσε για την γη και την

ανθρωπότητα. Γιατί μόλις είχαμε ανακαλύψει ότι δεν είμαστε μόνοι

στο σύμπαν.....

ΜΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Τμήμα Α2

12-11-2016

 

 

 

 

«Οι περίεργοι άνθρωποι»

    Ταξίδεψα γύρω απ? τον κόσμο εδώ και καιρό. Τώρα γυρνάω από το ταξίδι μου.

    Ξάφνου απ? τον ορίζοντα φάνηκαν κάτι περίεργοι άνθρωποι. Είχαν ευφωνία και ήταν φωνακλάδες. Γιατί; Είχανε φωνητικές χορδές μεγάφωνο και στόμα σαν χωνί γραμμοφώνου. Τους λέγανε «φωνήεντα». Είχανε μόνο συμφωνίες στο καλό και διαφωνίες στο κακό. Μου είπαν φωναχτά «Καλησπέρα» και μου εξήγησαν γιατί τρέχανε.

    Τρέχανε γιατί βιαζόταν να πιάσουν έναν «φωνόσκυλο» που ήταν το κατοικίδιο ενός «φωνήεντου».

    Πιάσαμε για λίγο την κουβέντα. Έπρεπε να φύγουν, άρα αποχαιρετιστήκαμε. 

Μαθήτρια : ΜΟΥΡΓΟΥ ΣΟΦΙΑ

Τμήμα       : Α2 ΄